אירוע יוקרתי

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #59911
    אירוע יוקרתי

    אני רוצה לארגן אירוע בסגנון קוקטייל (מינגלינג) אבל לא ממש יודעת איזה סוג אוכל מומלץ להגיש באירועים מהסוג הזה?

    #59912
    אירועי מנגלינג

    היי שחר את יכולה לקחת את האירוע לכמה סגנונות :

    1. דוכני מזון – מבחר עמדות לדוגמא מיני המבורגר ,טאבון פוקאצות,טורטיות מקסיקניות סושי ועוד..
    2. FINGER FOOD- או במזנונים או ע"י מלצריות מסתובבות עם מבחר מנות
       קבבונים , סושי , פטה כבד  ועוד…

    זה תלוי בכמות המוזמנים ובתקציב האירוע

    אלעד

    #59913
    קייטרינג לאירועי קוקטייל

    הדרך להפוך את האירוע שלך למסיבת קוקטייל של חמישה כוכבים היא להקפיד על ארבעת המרכיבים: שתייה, אוכל, מוסיקה ואווירה.

    באירועי קוקטייל לא מגישים רק קוקטיילים, אלא גם משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים אחרים. כמובן, שהמשקאות חשובים מאוד במקרה של מסיבת קוקטייל, אולם לא פחות חשוב מהם, הוא האוכל המוגש יחד עם המשקאות.  
    אירועי ומסיבות קוקטייל מתאימים למגוון רחב יותר של מזון, אשר בתורו מאפשר קייטרינג יצירתי יותר גם ברמת התפריט וגם ברמת ההגשה.  
    הקייטרינג לרבות מזון וחטיפי מסיבת הקוקטייל תלויים בדרך כלל בסגנון או הנושא של מסיבת הקוקטייל והרכבת התפריט עבור אירוע מסוג זה תעשה תוך התאמה לאופי האירוע שבו אורחים יכולים לעמוד במקום ולאכול, לרקוד או סתם להסתובב במהלך כל האירוע.

    בעת הרכבת התפריט עבור האירוע, יש לחשוב גם על סגנון וצורת ההגשה. ישנן מספר אפשרויות, מקייטרינג המוצע במזנונים או תחנות אוכל ועד קייטרינג המוגש על ידי מלצרים מסתובבים. כמובן שניתן לשלב בין האפשרויות.
    הקייטרינג של אירועי קוקטייל מאפשר להרכיב תפריט רחב ומגוון, כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מאפשרויות רבות.

    כמובן שאין סוף לאפשרויות הרכבת התפריט. קייטרינג לאירועי קוקטייל עשוי לשלב מזון המוגש חם או על בסיס קייטרינג בשרי או על בסיס קייטרינג חלבי או צמחוני.  התפריט יכול לכלול מגוון של מזונות אצבע, חטיפים קלים, מנות ראשונות, ואף מנות עיקריות, אולם בין אם בוחרים בקייטרינג בשרי או בקייטרינג חלבי, חשוב להתאים את התפריט לאופי האירוע והמוזמנים, ואף להתאים את מרכיבי הקייטרינג, ובעיקר להתאים בין הקוקטיילים והאוכל המוגש. קייטרינג לאירועי קוקטייל אמור לספק את צורכי כל האורחים גם מבחינת המזון וגם מבחינת השתייה, ובכלל זה להציע מבחר של משקאות קלים וגם קוקטיילים נטולי אלכוהול לנהגים ולאלו שאינם נוהגים לשתות אלכוהול.

    אם מדובר באירוע קוקטייל שאינו מלווה בארוחת ערב, מקובל להגיש לאורחים מתאבנים כבדים יותר המבוססים על קייטרינג בשרי הכולל מנות בשריות. אם אירוע הקוקטייל קודם לארוחת ערב, התפריט יהיה קליל יותר ויכלול ירקות ומטבלים.

    אירוע קוקטייל עשוי להיות חלופה לקבלת פנים רשמית ואף לארוחת ערב מלאה, כזו המשלבת קוקטיילים, שיחה טובה, מוסיקה, ומזון מעולה. זאת ועוד, אירועי קוקטייל הם הבחירה המוצלחת ביותר ליצירת התכנסויות קלאסיות ומתוחכמות. יצירת התמהיל המושלם של משקאות, מזון ואווירה, יאפשרו לך לארגן אירוע ייחודי ובלתי נשכח.

    מומלץ להשקיע מחשבה בעת תכנון תפריט הקייטרינג, ועיצוב התפריט, ולבחור בתפריט המשקף יצירתיות ומעוף. שכן, הקייטרינג באירועי קוקטייל, אינו רק אספקת שירותי הסעדה עבור האורחים, אלא עשוי לרגש ולבדר אותם, תוך הוספת רמה של תחכום ואלגנטיות למסיבת הקוקטייל שלך.

    קייטרינג לאירועי קוקטייל, בין אם בשרי או חלבי, עשוי להרנין את האורחים שלכם דרך הגשת גרסות זעירות ומפתות של המאכלים האהובים עליהם בדרך חדשה ומרגשת. האורחים שלכם ייהנו מטעמים יוצאי דופן שיהיו ערבים לחיכם וילהיבו את חושיהם בנועם ובאלגנטיות.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.